Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Francis Kurkdjian
- Megjelenés: 2018, Egyesült Királyság
- Ár (100 ml): kb. 32 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja fás, akkordja aromás, illata menta, közepes párolgású, nyári-nappali viselet
- Honlap: https://uk.burberry.com/mr-burberry-indigo-eau-de-toilette-100ml-p40675681
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Burberry/Mr-Burberry-Indigo-49095.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Burberry (1981)
- Society (1991)
- Weekend (1997)
- Touch (1998)
- Brit (2003)
- London (2006)
- The Beat (2008)
- Sport (2010)
- Body (2011)
- My (2014)
- Mr. Burberry (2016)
- Indigo (2018)
- Element (2020)
- Bespoke (2017)
Élmény papírcsíkon: Erős zölddel indul, valami petrezselymes-répás illattal, amit fél órán belül lassan felvált a savanyú citrus, és ez marad meghatározó legalább 2-3 órán keresztül. Aztán elkezd kijönni a mentás jelleg, amiből pont a menta hiányzik az én orromnak, legyen inkább tea. Végül a rozmaring jelenik meg erősen, és ezek elegye egy jellegzetesen férfias illatot kölcsönöz a parfümnek.
Élmény bőrön: Bőrön ennél egyszerűbb az életút, a zöldet itt is a savanyú citrus követi, de ennél tovább már nem megy. A citrus 3 óra múlva már túl enyhe és átengedi a főszerepét a túl enyhe, virágos-fás végjátéknak. Dizájnerhez képest korrekt, de nem az esetem.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik
A márkáról: Thomas Burberry (1835-1926) angol, szabónak tanult, mielőtt 1856-ban megnyitotta saját üzletét. Sikerét annak köszönhette, hogy igyekezett kifejleszteni egy időjárásnak ellenálló kabátot. A cég 1955-ig maradt családban, ezután megvették és az 1970-es évektől kezdett terjeszkedni. Az első illat 1981-es.
Ikonikus termék: Ballonkabát (1914)
Díjazott parfümök: Society (1991), Touch (2000), Brit (2003), Brit (2004), Brit Red (2004), The Beat (2008), My (2014), Mr (2016)