Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Jerome Di Marino
- Megjelenés: 2020, Egyesült Királyság
- Ár (100 ml): kb. 32 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja amberes, akkordja amberes, illata ámbra, erős párolgású, tavaszi-nappali viselet
- Honlap: https://uk.burberry.com/mr-burberry-element-eau-de-toilette-100ml-p40814201
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Burberry/My-Burberry-25836.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Burberry (1981)
- Society (1991)
- Weekend (1997)
- Touch (1998)
- Brit (2003)
- London (2006)
- The Beat (2008)
- Sport (2010)
- Body (2011)
- My (2014)
- Mr. Burberry (2016)
- Element (2020)
- Bespoke (2017)
Élmény papírcsíkon: Nagyon finom gyümölccsel indul (borókabogyó), amit lassan elnyom a mandula. A probléma, hogy 1-2 óra után érkezik a menetrendszerű eltonkásodás, ami végül vaníliába torkollik. Ez csak azért érdekes, mert elvileg egyik sincs benne :D Az ámbrát mondják a legerősebbnek, vélhetően a mandula, borókabogyó és ámbra elegye az, amit tonkának érzek.
Élmény bőrön: Bőrön szintén ez a mandulás jelleg a meghatározó, ami szomorú, mert az első pár perc gyümölcsrobbanását nagyon élveztem. 2-3 óra után durva púderesedésnek indul, ez viszonylag sokáig marad. Kár érte.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
nincs videó
A márkáról: Thomas Burberry (1835-1926) angol, szabónak tanult, mielőtt 1856-ban megnyitotta saját üzletét. Sikerét annak köszönhette, hogy igyekezett kifejleszteni egy időjárásnak ellenálló kabátot. A cég 1955-ig maradt családban, ezután megvették és az 1970-es évektől kezdett terjeszkedni. Az első illat 1981-es.
Ikonikus termék: Ballonkabát (1914)
Díjazott parfümök: Society (1991), Touch (2000), Brit (2003), Brit (2004), Brit Red (2004), The Beat (2008), My (2014), Mr (2016)