Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Alexandra Kosinski
- Megjelenés: 2014, Egyesült Államok
- Ár (100 ml): kb. 5 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja aromás, akkordja vaníliás, illata ananász-tonkabab-vanília, közepes párolgású, őszi-esti viselet
- Honlap: https://playboyfragrances.com/product/generation/
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Playboy/Playboy-generation-FOR-HIM-25877.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal
- Playboy (2008)
- New York (2010)
- VIP (2012)
- Generation (2014)
- Play It Wild (2015)
- King of the Game (2016)
Élmény: Ez egészen kellemes lett ezen az árszinten. Magamtól levendulás illatnak mondtam volna, amit megbolondít a geránium, de geránium nincs benne, így talán a bergamottól lesz kissé savanykásabb. Egy időben nagyon gyakori volt ez a tonkás-gerániumos jellegű parfümtípus és már herótom volt tőlük, de mivel régen szagoltam ilyet, most üdítően hatott. Nem mondom, hogy egyedi illat lenne, de teljesen kellemes és ennyiért jó vétel, kicsit a Hugo Boss Bottled (1998) vonalra hajaz: édes, fűszeres a levendulától, kicsit savanykás a bergamottól. Ehhez képest bőrön a kifulladás vaníliás, ennek papíron nyoma sincs nagyon sokáig, és még akkor is ott van az a savanykás jelleg. Ennyiért ajánlom.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik
A márkáról: Az amerikai Hugh Hefner (1926-2017) egyetemi évei alatt újságíróként is dolgozott, és bár nem számított nagy sikerre, mégis megpróbált összehozni egy saját magazint. Ez lett az 1953-as Playboy, aminek első kiadásához sikerült megszerezni egy korábbi, Marilyn Monroe-aktot, ennek köszönhette sikerét. Bár irodalmi és közéleti írások is bőven szerepeltek benne, elsősorban a meztelen nős képekkel azonosítják az olvasók. Az utolsó nyomtatott példány 2020-ban jelent meg. A cég sokfelé kiterjedt, parfümöket 2008-tól kezdtek forgalmazni.
Ikonikus termék: Playboy magazin
Díjazott parfümök: VIP (2012), Super (2013)
Zászlóshajók: -