Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: -
- Megjelenés: 2021, Egyesült Államok
- Ár (100 ml): kb. 49 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja citrusos, akkordja fás, illata cédrus-alma-gesztenye, közepes párolgású, őszi-esti viselet
- Honlap: https://hu.tommy.com/th-impact-intense-50ml-eau-de-parfum-43et010001mul
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Tommy-Hilfiger/Impact-Intense-67365.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal
- Tommy Hilfiger (1995)
- Freedom (1999)
- T (2001)
- True Star (2004)
- Dreaming (2007)
- Loud (2010)
- Woman (2010)
- Flower (2013)
- Impact (2020)
- Intense (2021)
Élmény: Atyjától, az Impacttól (2020) eltérően azonnal édességgel indul, nagyon sokáig ez az édesség a meghatározó, ami az amberből és a kardamomból adódhat. Ugyanakkor viszonylag korán feltűnik benne valami kesernyésen szúrós, állatias jegy is. A bőrszerű szuhar részben okozhatja ezt, de sokkal állatiasabb nála. Emellett erősen jelen van az alma is, amit nem annyira abból lehet észrevenni, hogy almaszagú lenne, hanem hogy nagyon emlékeztet a Hugo Boss Bottledra (1998). és persze idővel erősen elfásul, elvégre ez lenne az Impact-vonal védjegye, de papíron meglehetősen sok idő telik el idáig. Bőrön viszont ellenkezőleg, túl rövid idő alatt veszi át a dominanciát fa, ami bosszantó, hiszen a parfümök egy jelentős részénél ez jelenti a végjátékot. Összességében érdekes, de a legtöbb akkordja nem jön be igazán.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik
nincs videó
A márkáról: Az amerikai Tommy Hilfiger (1951-) 18 évesen nyáron egy ruhaboltban dolgozva határozta el barátaival, hogy saját ruhaboltot nyitnak. Miután sehol nem talált elfogadható darabokat, maga kezdett tervezni. Többször kellett nekifutnia az üzleti életnek, végül 1985-ben alapíthatta meg cégét, 1992-ben jött ki híres kollekciójával, az első parfüm 1995-ös
Ikonikus termék:-
Díjazott parfümök: Tommy Hilfiger (1995)
Zászlóshajók: -