Artúr illatélményei

Niche márkaoldal: Tom Ford (Egyesült Államok, 2007)

2024. január 27. 16:32 - Liberális Artúr

  • Története: Ahhoz képest hogy az amerikai Tom Ford (1961-) fiatalkorában "tanyasi paraszt" volt és rengeteg iskolát félbehagyott hogy végül építészként végezzen, szóval ahhoz képest fura módon mégis divatcégeknél tepert állásért nulla tapasztalattal. Néhány év divattervezés után 1990-ben az akkor kevéssé vonzónak számító Guccinál sikerült elhelyezkednie, amit sok munkával sikerült trendivé tennie, azonban sok konfliktusa volt és végül 2004-ben elváltak útjaik, így ekkor létrehozta saját márkáját.
  • Ikonikus termék: -
  • Lelőhely: Douglas, Violet OD
  • Árkategória: 20 - 40 ezer Ft, 40 - 60 ezer Ft, 60+ ezer Ft
  • Parfümök száma: 13

Magyarországi boltokban kipróbálható férfi parfümök

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturillat.blog.hu/api/trackback/id/tr3218312595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása