Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Bruno Jovanovic
- Megjelenés: 2020, Németország
- Ár (100 ml): kb. 38 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja aromás, akkordja meleg, illata maninka, közepes párolgású, tavaszi-nappali viselet
- Honlap: https://www.hugoboss.com/de/boss-the-scent-pure-accord-for-him-eau-de-toilette-100%C2%A0ml/hbeu58097794_999.html?cgid=24200
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Hugo-Boss/Boss-The-Scent-Pure-Accord-For-Him-64829.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal
- Hugo Boss (1985)
- Elements (1994)
- Woman (1997)
- Bottled (1998)
- In Motion (2002)
- Energise (2005)
- Femme (2006)
- XX XY (2007)
- Hugo (2009)
- Orange (2009)
- The Collection (2011)
- Nuit (2012)
- Jour (2013)
- Ma Vie (2014)
- Runway (2015)
- The Scent (2015)
- Absolute (2019)
- Pure Accord (2020)
- On The Go (2019)
- Alive (2020)
Élmény: Kb. ugyanazt tudom elmondani róla, mint az őséről, a The Scentről (2015): Majdnem egy unalmas tonkás-gerániumos illat, de egy kicsit talán édesebb vagy nem tudom, nyilván ez a maninka. A gyömbér jobban kijön, a bőrt... hát mondjuk, legyen ott, bár elég nehéz elválasztani a gyömbértől. Talán a bőrön kifulladáskor jobban kiütközik a bőr, de ez lehetne akár fás jegy is. És ha már bőr, ott bizony szintén nagyon hamar kifullad 1-2 óra alatt. Alapvetően az a bajom, hogy hiába más, nagyon hajaz a tonka-geránium típusú parfümökre és ettől unalmassá válik, de a bőr-gyümölcs kombó önmagában sem túl ritka. Nem rossz, csak nem izgalmas 2020-ban.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik
A márkáról: A német Hugo Boss (1885-1948) 1908-ban örökölte meg szülei fehérnemű üzletét. Végigharcolta az első világháborút, 1923-ban alapította meg saját üzletét, de csak hétköznapi ruhákat gyártottak. Jót tett az üzletnek, hogy Boss meggyőződéses náci volt, így ők lettek az egyik állami beszállító. A háború után kénytelen volt lemondani a cég vezetéséről politikai szerepvállalása miatt, Halála után, 1950-ben kaptak megrendelést először öltönyökre, ami kiemelte a céget addigi egyszerűségéből. A harmadik generáció lépett nemzetközi szintre az 1970-es években tudatos brandingeléssel, az 1980-as években jelent meg az első illat.
Ikonikus termék: férfiöltöny (1950)
Díjazott parfümök: Hugo Boss (1988), Hugo Boss (1995), Bottled (1998), In Motion (2002), Energise (2005), Selection (2006), Orange (2009), Bottled Night (2010), Jour (2013), Ma Vie (2014), The Scent (2015), Bottled Intense (2016), The Scent (2016), Bottled Infinite (2019)