----------------------------------------------------------------------------------------------------
Adatlap
- Díj: Fragrance Foundation
- Alkotó: -
- Megjelenés: 2019, Németország
- Ár (100 ml): kb. 35 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja fás, akkordja aromás, illata levendula-alma, közepes párolgású, tavaszi-nappali viselet
- Honlap: https://www.hugoboss.com/de/boss-bottled-infinite-eau-de-parfum-100%C2%A0ml/hbeu58079181_999.html?cgid=24202&select_rd=DE
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Hugo-Boss/Boss-Bottled-Infinite-54204.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Élmény papírcsíkon: Igazából nem túl komplex. A levendulát és az almát írják legerősebb illatjegyként, ehhez képest én végig valami meleg-tonkásat érzek, ami lehet ezek elegye, de akkor nagyon szar az orrom vagy inkább a fahéjnak kinevezett valami, ami megint nem hasonlít túlzottan a valódi fahéjra. És ez nem is változik, ilyen az elejétől a végéig.
Élmény bőrön: Bőrön ugyanezt érzem, tipikusan a hűvősebb őszi estékre ajánlott szilvás-fahéjas illat, azaz meleg és édes, kellemes, de unásig ismert. Kb. 3 órát bír a bőrön, mielőtt elkezd rohamosan halványulni. Nem rossz, csak unalmas. Ha ez lesz az illatom jövőre, az az ára miatt lesz.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Bottled (1998)
- Infinite (2019)
- Orange (2009)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A márkáról: A német Hugo Boss (1885-1948) 1908-ban örökölte meg szülei fehérnemű üzeltét. Végigharcolta az első világháborút, 1923-ban alapította meg saját üzletét, de csak hétköznapi ruhákat gyártottak. Jót tett az üzletnek, hogy Boss meggyőződéses náci volt, így ők lettek az egyik állami beszállító. A háború után kénytelen volt lemondani a cég vezetéséről politikai szerepvállalása miatt, Halála után, 1950-ben kaptak megrendelést először öltönyökre, ami kiemelte a céget addigi egyszerűségéből. A harmadik generáció lépett nemzetközi szintre az 1970-es években tudatos brandingeléssel, az 1980-as években jelent meg az első illat.
Ikonikus termék: férfiöltöny (1950)