Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: -
- Megjelenés: 2018, Hollandia
- Ár (100 ml): kb. 16 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja fás, akkordja citrusos, illata mombin-eukaliptusz-cédrus, közepes párolgású, tavaszi-nappali viselet
- Honlap: -
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Mexx/Forever-Classic-Never-Boring-for-Him-49824.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal
- Classics (2000)
- Perspective (2001)
- Diversity (2002)
- Pure (2003)
- Waterlove (2004)
- Ice Touch (2005)
- Amsterdam Spring (2007)
- Fly High (2007)
- Berlin Summer (2008)
- XX (2008)
- Black (2009)
- First Sunshine (2010)
- Fresh (2011)
- Magnetic (2011)
- Summer (2011)
- Spring (2012)
- Energizing (2013)
- Life Is Now (2015)
- Spring is Now (2015)
- Look Up Now (2016)
- Summer is Now (2016)
- City Breeze (2017)
- Cocktail Summer (2017)
- Festival Summer (2018)
- Forever Classic Never Boring (2018)
- Festival Splashes (2019)
- Whenever Wherever (2019)
Élmény: Fő illatjegye elvileg a mombin-szilva, ami egy amerikai szömörceféle, mint a mangó vagy a pisztácia. Hogy ennek milyen az illata, nem tudom, de tipikus savanykásan citrusos nyitánnyal kezdünk, ami papíron és bőrön is dominál az első néhány órában. Lassan elkezd megérkezni a pacsuli is, de csak ideiglenesen, a domináns végig ez a tipikus citrusos illat marad. Viszonylag jól tartja magát bőrén és nem is fullad ki, csak elhalványul. Ha tudnám milyen illatú a mombin, akkor is csak egy tucatillat lenne.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik
nincs videó
A márkáról: Az 1970-es években több indiai üzletember ruhákat szállított holland üzletekbe. Két sikeres márkájuk, a Moustache és az Emannuelle egyesítésével jött létre 1986-ban a Mexx. Bár 2015-ben becsődölt az időközben nemzetközivé dagadt cég, azóta többször igyekeztek feltámasztani, most is egy ilyen feltámadási fázisában vagyunk. Az első illat 1996-os volt
Ikonikus termék: -
Díjazott parfümök: Black (2009), Fresh (2011)
Zászlóshajók:-