Artúr illatélményei

Designer márkaoldal: Mexx (Hollandia, 2000)

2024. február 18. 17:17 - Liberális Artúr

  • Története: Az 1970-es években több indiai üzletember ruhákat szállított holland üzletekbe. Két sikeres márkájuk, a Moustache és az Emannuelle egyesítésével jött létre 1986-ban a Mexx. Bár 2015-ben becsődölt az időközben nemzetközivé dagadt cég, azóta többször igyekeztek feltámasztani, most is egy ilyen feltámadási fázisában vagyunk. Az első illat 1996-os volt
  • Ikonikus termék:  -
  • Lelőhely: DM, Muller, Rossmann
  • Árkategória: 0 - 20 ezer Ft
  • Parfümök száma: 8

Magyarországi boltokban kipróbálható férfi parfümök

  • 18. század: -
  • 19. század: -
  • 20. század:
  • 2000-es évek:
    • Classic (2000)
      • Man (2000): aromás, ELMEGY
    • Black (2009)
  • 2010-es évek:
    • Fresh (2011)
      • Man (2011): fás, ELMEGY
    • Summer (2011)
    • Ice Touch (2014)
    • Forever Classic Never Boring (2018)
    • Whenever Wherever (2019)
  • 2020-as évek:
    • Simply (2022)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturillat.blog.hu/api/trackback/id/tr2118328411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása