![](https://www.sobelia.com/23531-32627/hugo-iced-hugo-boss-eau-de-toilette-spray-125ml.jpg)
Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: -
- Megjelenés: 2017, Németország
- Ár (100 ml): kb. 24 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja aromás, akkordja aromás, illata menta-keserűnarancs, közepes párolgású, nyári-nappali viselet
- Honlap: https://www.hugoboss.com/de/hugo-iced-eau-de-toilette-125%C2%A0ml/hbeu58057696_999.html?cgid=24200
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Hugo-Boss/Hugo-Iced-42484.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Hugo Boss (1985)
- Elements (1994)
- Woman (1997)
- Bottled (1998)
- In Motion (2002)
- Energise (2005)
- Femme (2006)
- XX XY (2007)
- Hugo (2009)
- Orange (2009)
- The Collection (2011)
- Nuit (2012)
- Jour (2013)
- Ma Vie (2014)
- Runway (2015)
- The Scent (2015)
- On The Go (2019)
- Alive (2020)
Élmény papírcsíkon: Olyan erős alkohollal indul, hogy majdnem lerészegedtem, aztán persze jön a menetrendszerű citrusos fejjegy, pedig az nincs benne. A mentát valamennyire érezni, ez egy hűs citrus némi fehéres alhanggal. Ez kezd lassan édesedni, így jutunk el a citromszerű citrustól a keserűnarancsig. A vége kevésbé kellemes mosószer illat, amit haveroméknál éreztem mindig úgy harminc éve. Ez lehet a tea, mert a vetiver biztos nem ilyen.
Élmény bőrön: Bőrön is a savanykásabb citrussal nyitunk, de itt az édesedés kimarad és 2-3 óra alatt elhalványul erre a kevésbé kellemes teás illatra. Szebb pillanataiban az Annick Goutal Hadrient idézi, de azért nem az.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
A márkáról: A német Hugo Boss (1885-1948) 1908-ban örökölte meg szülei fehérnemű üzletét. Végigharcolta az első világháborút, 1923-ban alapította meg saját üzletét, de csak hétköznapi ruhákat gyártottak. Jót tett az üzletnek, hogy Boss meggyőződéses náci volt, így ők lettek az egyik állami beszállító. A háború után kénytelen volt lemondani a cég vezetéséről politikai szerepvállalása miatt, Halála után, 1950-ben kaptak megrendelést először öltönyökre, ami kiemelte a céget addigi egyszerűségéből. A harmadik generáció lépett nemzetközi szintre az 1970-es években tudatos brandingeléssel, az 1980-as években jelent meg az első illat.
Ikonikus termék: férfiöltöny (1950)
Díjazott parfümök: Hugo Boss (1988), Hugo Boss (1995), In Motion (2002), Energise (2005), Selection (2006), Orange (2009), Bottled Night (2010), Jour (2013), Ma Vie (2014), The Scent (2015), Bottled Intense (2016), The Scent (2016), Bottled Infinite (2019)