Artúr illatélményei

Creed / Royal Mayfair (2015)

2021. január 15. 18:38 - Liberális Artúr

Adatlap

----------------------------------------------------------------------------------------------------

A vonal:

Élmény papírcsíkon: A koncepció tiszteladás a brit hagyományoknak (a Creed ugye eredetileg brit, csak később átszékeltek Franciaországba) néhány jellegzetes brit összetevő révén; a név egy londoni környék neve, ahol a Creed indult. Tudom, hogy én vagyok a béna, de ebből nekem se az eukaliptusz, se a fenyő, se a rózsa nem jön át, ez nekem kizárólagosan egy erős levendula. Szintén nincs benne, de határozottan megkeseredik a végére, ami pézsmára utal, majd a keserűség legeslegvégül eltűnik és marad a levendula (ami akkor nyilván az eukaliptusz, csak én végig rosszul tudtam...)

Élmény bőrön: Bőrön ugyanez, 3-4 órát bír. Rosszul még éppen nem vagyok tőle, de nem esik jól.

Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném

nincs videó

A márkáról: Az angol James Henry Creed 1760-ban alapította meg szabóságát, ami onnantól lett igazán felkapott, hogy királyi megbízásokat kezdtek kapni. 1854-ben tették át székhelyüket Párizsba. Az első illat állítólag 1781-es, de több szakértő erősen kétkedik ennek hitelességében, mert nem lehet találni egyetlen illatot sem az 1970-es évek előttről. Az exkluzív hely családi vállalkozásban maradt, ezen illat alkotópárosa a jelenlegi családfő és fia.

Ikonikus termék: -

Díjazott parfümök: Himalaya (2002), Virgin Island Water (2007), Aventus (2010), Royal Mayfair (2015), Viking (2017)

Szólj hozzá!
Címkék: Creed

A bejegyzés trackback címe:

https://arturillat.blog.hu/api/trackback/id/tr4216387344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása