
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: -
- Megjelenés: 2020, Egyesült Államok
- Ár (100 ml): kb. 56 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja aromás, akkordja aromás, illata levendulakivonat, erős párolgású, tavaszi-nappali viselet
- Honlap: https://www.tomford.com/beau-de-jour/T8EF.html?dwvar_T8EF_color=OC&cgid=3-555#start=3
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Tom-Ford/Beau-De-Jour-Eau-de-Parfum-59064.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Élmény papírcsíkon: Már éreztem ilyet más Tom Fordnál is, szinte már mézszerű pacsulival indít és ez is marada a meghatározó végig. Ez a pacsuli kicsit piszkos talán a levendulától, időnként érezni vélem a mentát, de az én orromban elsősorban a mézédes pacsuli dominál. Kár, hogy a rozmaringból nem éreztem semmit, mert egész izgalmasnak tűnik a jegyei alapján.
Élmény bőrön: Szintén a pacsuli dominál, ami púderesedni kezd csöppet és 2-3 óra alatt elmegy a nagyja, szóval bőrön nem működik túl jól, persze rendesen, nagyobb felületre és többet fújva valószínűleg jobban kijönne minden.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Orchid (2006)
- Signature (2007)
- White Patchouli (2008)
- Ombre Leather (2018)
- Beau de Jour (2020)
- Private Blend (2007)
- Grey Vetiver (2009)
- Neroli Portofino (2011)
- Noir (2012)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A márkáról: Ahhoz képest hogy az amerikai Tom Ford (1961-) fiatalkorában "tanyasi paraszt" volt és rengeteg iskolát félbehagyott hogy végül építészként végezzen, szóval ahhoz képest fura módon mégis divatcégeknél tepert állásért nulla tapasztalattal. Néhány év divattervezés után 1990-ben az akkor kevéssé vonzónak számító Guccinál sikerült elhelyezkednie, amit sok munkával sikerült trendivé tennie, azonban sok konfliktusa volt és végül 2004-ben elváltak útjaik, így ekkor létrehozta saját márkáját.
Ikonikus termék: -
Díjazott parfümök: Velvet Gardenia (2007), White Patchouli (2008), Champaca Absolute (2009), Grey Vetiver (2009), White Suede (2009), Azure Lime (2010), Jasmine Rouge (2011), Neroli Portofino (2011), Violet Blonde (2011), Cafe Rose (2012), Noir (2012), Plum Japonais (2013), Rive d'Ambre (2013), Tobacco Oud (2013), Mandarino di Amalfi (2014), Velvet Orchid (2014), Fleur de Portofino (2015), Noir (2015), Venetian Bergamot (2015), Neroli Portofino Forte (2016), Soleil Blanc (2016), Vert d'Encens (2016), Vert des Bois (2016), Fucking Fabulous (2017), Noir Anthracite (2017), Oud Minerale (2017), Lost Cherry (2018), Ombre Leather (2018), Lavender Extreme (2019)