Artúr illatélményei

Niche márkaoldal: Etro (Olaszország, 1989)

2023. október 17. 09:59 - Liberális Artúr

  • Története: Az olasz Gimmo Etro 1968-ban alapította meg divatcégét Milánóban, amely a mai napig családi vállalkozás. Textilekkel indultak, egy 1981-es indiai utazás után találtak rá az ún. paisley-mintára (magyarul török-vagy kasmír minta), ez lett a legsikeresebb termékük. Rövidesen divatkollekciókkal, lakberendezésekkel, 1989-től parfümökkel is jelentkeztek.
  • Ikonikus termék: Paisley-mintás textilek
  • Lelőhely: Belodore
  • Árkategória: 60+ ezer ezer Ft
  • Parfümök száma: 1

Magyarországi boltokban kipróbálható férfi parfümök

  • 18. század: -
  • 19. század: -
  • 20. század:
  • 2000-es évek:
  • 2010-es évek:
  • 2020-as évek:
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturillat.blog.hu/api/trackback/id/tr1018236461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása