
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Yann Vasnier
- Megjelenés: 2019, Olaszország
- Ár (100 ml): kb. 31 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja fás, akkordja rózsa, illata rózsa, erős párolgású, őszi-esti viselet
- Honlap: https://www.moschino.com/it_it/moschino/uomo/accessori/profumi/toy-boy-100-ml-eau-de-parfum.html
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Moschino/Toy-Boy-55858.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Élmény papírcsíkon: Első fújástól kezdve valami zöldeset/virágosat érzek, ami enyhén pikáns; nos, valószínűleg ez a kanárifa gyantája (édes-fűszeres-fenyős illat) és a rózsa. Két óra múlva érezhetően fásabb-fűszeresebb lesz, amiért számos jegy felelhet, de őszintén szólva ezeket nem tudom szétválasztani. Ez így marad már végig, még másnap is.
Élmény bőrön: Bőrön ugyanez, persze kevesebbet, 3-4 órát bír, a vége a szokásos púderes vetiver/szantál. Kellemes meglepetés volt. Az illat maga kellemes, nem tucatillat, kár, hogy nem nyert díjat. Kivételesen beszélnék az üvegről is, ami általában nem érdekel, kivéve, ha nehéz megfogni. Itt most más a helyzet, mert a Moschino üvegei elég... khm... furák tudnak lenni, és ez is olyan, ami inkább elriaszt a megvásárlásától.----------------------------------------------------------------------------------------------------
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Moschino (1987)
- Cheap & Chic (1995)
- Glamour (2008)
- Forever (2011)
- Toy (2014)
- Toy 2 (2018)
- Toy Boy (2019)
- Fresh Couture (2015)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A márkáról: Franco Moschino (1950-1994) olasz, 18 évesen elszökött otthonról, hogy festőnek tanulhasson, de végül a Versace illusztrátora lett, innen pedig szinte egyenes az út a divattervezéshez. 1983-ban alapította meg saját cégét, amely a divatipar parodizálásáról lett híres. 44 évesen hunyt el rákban. Az első illat 1987-es.
Ikonikus termék: -
Díjazott parfümök: Toy 2 (2018)