----------------------------------------------------------------------------------------------------
Adatlap
- Díj: -
- Alkotó: Alexandra Kosinski
- Megjelenés: 2015, Olaszország
- Ár (100 ml): kb. 33 000 Ft
- Leírás: illatcsoportja fás, akkordja aromás, illata tenger, közepes párolgású, nyári-nappali viselet
- Honlap: https://www.trussardi.com/it/it/p/profumo-trussardi-blue-land-100ml/13I00049-9Y099999.html?dwvar_13I00049-9Y099999_color=N013&cgid=uomo-beauty-profumi#start=1
- Fragrantica: https://www.fragrantica.com/perfume/Trussardi/Blue-Land-30050.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Élmény papírcsíkon: A nevéből kitalálható, hogy ez a szokásos "kék" illat, aromás tenger a szokásos mellékjegyekkel, mint amilyen az alma, a levendula vagy a gyömbér. Pedig nem indul rosszul, mert kezdetben egy-egy pillanatra megcsapta az orromat egy valódibb, ütős gyömbér, de túl esetlegesen, hogy izgalmas legyen tőle. A tenger gyengülésével talána levendula kezd dominánsabbá válni, amit kicsit megtámogat az alma-citrus édessége. Ami durva, hogy papírcsíkon is nagyon elgyengül két óra alatt.
Élmény bőrön: Bőrön nagyjából ugyanez, édeskés, aromás "tenger" illat, ami 2 órán belül kifullad és szinte teljesen eltűnik, csak a fáradtan púderes vetiver marad, az meg minek. Újabb tipikus semmitmondó, gyenge illat, ami még mindig fáj a Trussardi izgalmas indulása után.
Szubjektív értékelés: nem tetszik - elmegy - tetszik - megvenném
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A vonal:
- Trussardi (1983)
- Trussardi (2011)
- Black Extreme (2014)
- Blue Land (2015)
- The Red (2016)
- Exclusive (2016)
- Goccia a goccia (2017)
- Riflesso (2017)
- Levriero (2019)
- Le Vie Di Milano (2020)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
A márkáról: Dante Trussardi olasz bőrkesztyűs volt, 1911-ben alapította meg cégét és 1970-es haláláig a bőrtermékek voltak a húzótermékei. Halálakor unokája vette át az üzletet, kibővítette a termékkínálatot (pl. 1980-tól parfümökkel) és a bolthálózatot is.
Ikonikus termék: bőrkesztyű
Díjazott parfümök: My Land (2012)